Paino on tänään 75,2, se tarkoittaa 3,5 kilon pudotusta viimeisen kuukauden aikana. Ja alkaa se näkyäkin. Eilen kävi ystäviä kylässä ja yksi heistä tokaisi, että olet laihtunut. Viime tapaamisesta on kuitenkin vain viikko, eli viimeisen viikon aikana se näkyvä muutos on tapahtunut, vaikka painonpudotus on ollut vain muutamaia satoja grammoja sen aikana. Pitäisi varmaan ottaa ennen ja jälkeen kuvia mutta en kertakaikkiaan kestä katsoa vatsamakkaroitani!

Ostin perjantaina tilipäivän kunniaksi takin, takki on kokoa 40! Minä olen pahimmillani joutunut käyttämään neljäkutosta, vielä ehkä kuukausi sitten neljänelosta. Ikimaailmassa mikään nelikymppinen ei mahdu päälle, kun on nämä valtavat puskurit edessä. Mutta nyt siis nelikymppisen ostin. Toki väitän, että takin leikkaus auttoi asiaa. Ihan turha olisi Vilassa tai Vero Modassa yrittää tunkea tissejä nelikymppiseen vaatteeseen. Mutta vaikka vaatekoko on ehkä huijaamalla saavutettu, olen salaa siitä ylpeä!

Eilen olisi tehnyt vähän mieli maistella leipomuksia, joita olin ystäville loihtinut mutta pysyin lujana! Hyvä minä! Muuten en koe jääneeni mistään paitsi. Eräänä päivänä tässä yritin juoda yhden laittisiiderin. Paitsi että se maistui kamalalle, iski päälle saman tien hirveä päänsärky, joka jatkui pitkälle seuraavaan päivään.

Sain aiempaan postaukseen vinkin, että veden juominen voisi auttaa ummetukseen. Mietin tuon päänsäryn kanssa, että mahtoiko sekin johtua nestehukasta...? Alkoholihan kuivattaa elimistöä entisestään. Olen siis alkanut ryyppäämään vettä. Alkoholia en aio harrastaa tämän karppauksen yhteydessä, siitä ei tosiaan seuraa kuin päänsärkyä. Ei taatusti ole sen arvoista!