Olen pysynyt ruokavaliossani hyvin, paino on silti jumahtanut nyt paikalleen. Varmaan siksi, että mitään ei tule ulos. Tästä riemusta olen nyt sitten saanut peräpukamat. Ilmeisesti vaihtoehdot ovat kiinteä kroppa peräpukamilla tai löllykkävatsa. Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta! Olen harkinnut jonkun ummetuslääkkeen hankkimista.

Toinen juttu on se, että luin jostain, että hiilihydraattien syöminen illalla auttaa nukkumaan läpi koko yön. Pitää varmaan ihan paikkansa. Heräsin nimittäin ensimmäisen kerran kahden jälkeen. Pyörin levottomana sängyssä ja torkuin puolikuuteen saakka, jolloin päätin, että on vain parempi antaa periksi ja nousta ylös.

Mielitekoja ei ole kyllä ollut ja isäinpäivänäkin onnistuin väistämään kermakakut. Onnittelen itseäni hyvästä itsekurista. Tai ihan niiden kuvien ansiotahan se on... löytyi motivaatio.

Vaikka painossa ei ole kummoista pudotusta, niin vatsa alkaa näyttää ihan erilaiselta ja olen ollut havaitsevinani, että olen saanut miespuolisilta työntekijäiltä töissä yllättävän paljon huomiota osakseni. Varmaan suunta on siis oikea, kai tämä unettomuus ja pukamat on vain kärsittävä...