Juuri, kun pääsin kirjoittamasta, että blogin takia on pakko laihtua, kun ei halua kirjoittaa vastakkaisesta trendistä, niin paino on kääntynyt nousuun. En tiedä, missä on vika. Olen karpannut tiukasti ja hengityksen hajusta päättelen, että olen jatkuvasti ketoosissa. Silti paino on viimeisen viikon aikana noussut 74,9:stä 75,6:een. Turhauttaa ja suoraan sanottuna vituttaa. Näinä hetkinä tekee mieli hakea kiskalta pussi salmiakkia. Mutta pysyn lujana. Jos minä olen päättänyt päästä normaalipainoon, minähän pääsen siihen!

Johtuisiko painonnousu sitten siitä, että olen taas mennyt ummelle? Mutta ei kai sitä ihinen voi kiloa paskaa sisällään kantaa?

Jos joku on varmaa, se on varmaa, että itsenäisyyspäivään mennessä en ole vielä normaalipainoinen, vaikka se oli tavoitteeni. No jos edes jouluun mennessä... sitten antaisin itselleni luvan syödä jouluna herkkuja. Jos tavoite ei täyty, en syö sitten niitäkään! (Yhy nyyh)